Treeningud


Tervena elamise tarkus on meis kõigis olemas. Vahel on vaja lisaks intuitsioonile teadmisi, et seda mõista ja selle järgi elada.
Hiina meditsiinis peetakse hea tervise aluseks eluenergia qi vaba  ja takistusteta voolamist nii meie kehas, kui ka meid ümbritsevas keskkonnas. Lisaks on tähtis, et qi'd oleks piisaval hulgal.

Wudang tai ji quan

Wudang´i mägede piirkonda peetakse Hiina „sisemiste“ tervise- ja võitluskunstide sünnikohaks, vastandina „välistele“ tervise- ja võtluskunstidele, mis on alguse saanud Shaolini templist. Tunnis praktiseeritavad harjutused kuuluvad „sisemiste“ harjutuste hulka, s.t. nende puhul on suurem rõhk keha sisemise energia suunamisel ja liigutamisel.

Ajakava

teisipäeviti kell 16.30-17.30
UUS!

Qi gong "Kuldse kella harjutused" algajatele

"Kuldse kella harjutused" (hiina k. jin zhong shi er lian shou) on väga vana võimlemisharjutuste kompleks, mis oli kuni eelmise sajandi lõpuaastateni väheste väljavalitud hiina meditsiini arstide ja võitluskunsti meistrite pärusmaa. Teadmisi sellest kunstist pärandati põlvest põlve vaid perekonnasiseselt või väga vähestele väljavalitutele.

Ajakava

esmaspäeviti 18.00-19.00

Yi jin jing võimlemine

Yi jin jing on liikumisharjutuste kompleks, mis on väga pika ajalooga ja millel on tervisele tõendatult palju positiivseid mõjusid. "Yi jin jing" 易筋经 tähendab tõlkes “Liigeste/kõõluste venitamise kaanon”. See on väga vana qi gong´i ehk Hiina liikumis- ja hingamisharjutuste süsteemist pärinev liikumisharjutuste kompleks, mille juured on šamanismis.
Yi jin jing´i üks olulistest eesmärkidest on muuta nõrgad liigesed ja kõõlused tugevateks. Mitmed yi jin jing´i harjutused keskenduvad selgroo painutamisele, keeramisele ja venitamisele, samuti liigeste ja luude venitamisele.

Ajakava

kolmapäeviti 17.30-18.30

Tai Ji Chuan treening-koolitus

15. septembril algab Tai ji chuan'i chen stiili hong meetod treening-kursus.
Tai ji chuan on tervise- ja võitluskunst, mida on Hiinas praktiseeritud pikka aega. Tai ji stiile on erinevaid – yang, chen, wu jne. Hong meetod on väga efektiivne ja praktiline võitluskunst, mis toetub hiina filosoofiale ja hiina meditsiini põhiprintsiipidele.

Ajakava

alates 15. september
1 x kuus reedeti kell 10-17

15.09, 13.10, 10.11, 8.12, 23.03, 20.04, 18.05, 8.06

Shindo

Shindo on Jaapani vanadel traditsioonidel põhinev venitus- ja lõdvestusharjutuste süsteem, mis aitab kehal energiablokeeringutest vabaneda ja seeläbi oma tervist ja elukvaliteeti parandada.

Ajakava

hetkel treeninguid ei toimu

Ba duan jin

Ba duan jin qigong on üks levinumaid praktikaid Qigong´i harjutuste hulgas. Seda tuntakse ka nime all: „Kaheksa siidbrokaadi“. Sõna brokaad viitab nende harjutuste hinnalisele väärtusele meie tervise heaks ning kaunile esteetilisele vaatepildile. Siid sümboliseerib sujuvust ja jätkuvust, harjutuste toime on kõige parem järjepidevalt praktiseerides.

Ajakava

hetkel treeninguid ei toimu

Qi gong’i „Looklev selgroog“

Püüe saavutada tasakaalu inimorganismis ning inimese ja looduse vahel on sama vana kui inimkonna ajalugu. Looklevas selgroos püütakse luua tasakaalu, mis viiks ühenduseni iseenda sisemusega.

Ajakava

hetkel treeninguid ei toimu

Raja jooga

Jooga on üks võimalustest pääseda ligi millelegi, mis on sügaval meie sees - meie tõelisele minale. Sõna "jooga" tuleb sanskritikeelsest sõnast yui, mis tähendab "ühendust", viidates keha ja vaimu ühtsusele, mida joogaharrastusega tahetakse saavutada.

Ajakava

hetkel treeninguid ei toimu

Qi gong algajatele

Qi gong tähendab otseses tõlkes tööd (gong) energiaga (qi). Qi gongi harjutustel  on kolm tähendust. Esimene on harjutus, kui füüsiline tegevus. Teine on sensoorsete oskuste ja teadvuse arendamine tööks oma sisemise energiaga (qi), mis on seotud kindlate ettekujutustega. Kolmas tähendus on enda samastamine konkreetse kujutluspildiga ning informatsiooni saamine loodusest läbi Qi gongi seisundisse jõudmise. Nende kolme tähenduse koostoime eesmärk on inimest ümbritseva energiavälja tugevdamine ja korrastamine.

Ajakava

hetkel treeninguid ei toimu

Edasijõudnute qi gong

Oma igapäevase energia saame me suurel hulgal toidust, veest ja õhust. Lisaks söömisele ja joomisele on idamaades eluenergia tugevdamiseks aastatuhandeid kasutatud erinevaid harjutusi. Hiinas nimetatakse neid harjutusi "qi gong'iks".

Ajakava

hetkel treeninguid ei toimu